Методичні рекомендації

Методичні рекомендації щодо ущільнення навчального процесу з іноземних мов
Рекомендуємо наступні способи ущільнення вивчення іноземних мов у ЗНЗ області:
1. Об’єднання навчальних тем. Відповідно до Державного стандарту з іноземних мов та діючих навчальних програм МОНУ з іноземних мов, рекомендуємо скоротити навчальний час на опрацювання тематики наступних сфер спілкування:
- особистісної (я, моя сім’я, мої друзі) на усіх етапах навчання;
- публічної (країнознавчий матеріал) про Україну та країни, мова яких вивчається та теми регіонального компоненту навчальних планів в основній та старшій школі;
- освітньої (шкільне життя) на всіх етапах навчання.
При корекції календарно-тематичного планування здійснювати об’єднання навчальних тем з урахуванням вікових, психолого-фізіологічних особливостей учнів та рівня сформованості комунікативної компетенції володіння іноземною мовою.
Не проводити повторення граматичного матеріалу засвоєного раніше.
2. Оглядове або самостійне вивчення навчального матеріалу. Збільшити обсяг навчального матеріалу для самостійного опрацювання учнями з розвитку мовленнєвих компетенцій читання і письма під час виконання класних та домашніх робіт. Не відводити окремим уроком опрацювання домашнього читання.
3. Види і типи контролю. 
- Поточний контроль: надавати перевагу тестовим завданням, виконання яких займає не більше 15 хвилин навчального часу.
- Семестрове оцінювання: об’єднати контролі аудіювання, говоріння, читання та письма в два уроки замість чотирьох. 
4. Використання резервних годин навчальної програми. Здійснити корекцію планування, скоротивши резервні уроки для засвоєння програмового матеріалу. 


Немає коментарів:

Дописати коментар